Re: Internet via Aster City - opinie

Autor: Michal Bulik (mitch_at_astercity.net)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 19:22:50 MET DST

'bry

Dnia Fri, 2 Jul 1999 08:43:42 +0200, Szakal napisal(a):

>jak nie mozesz sie zdobyc na nic konstruktywnego to idz sie przespij albo
>przynajmniej siadaj trzezwy do kompa

1) napisałem bez urazy.
2) złap mnie pijanego, oddam Ci trzecią cześć mojego wynagrodzenia
miesięcznego.
3) fakt, niewyspany ostatnio jestem.
4) napisałem _tylko_ i wyłącznie, że źle rozumujesz. Nie że masz coś nie
tak z głową, a jedynie źle rozumujesz, bo być może nie masz o pewnych
rzeczach pojecia (ja również). Co wywnioskujesz z faktu, że do dowolnego
serwera w Polpak-T (prócz sieci "lokalnej" ACN) mam pinga rzędu 200-300
ms? Jakie mogę mieć transfery? I co wynika z tego, że Ty masz takie, a nie
inne "odświeżanie" stron ACN?
5) bądźmy dla siebie mili, w końcu dziś piątek (a jutro do pracy) 8')

--
Michal
http://mitch.stone.pl