Re: Odp: Asus czy Abit ?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 18:22:50 MET DST

Dnia Fri, 2 Jul 1999 10:24:53 +0200, "Kris" <kris_at_hardware.com.pl>
napisał/a:

>Jest to jakaś teza :-) Moje też były dobre a że chciałem od nich więcej niż
>przewidział producent ...

Aaa widzisz, nie wszystko nadaje sie do takiego traktowania jak
wiekszosc starych C300A, a chcialoby sie oj chcialo.. :)
Wiem, wiem - poszly na Asusie - i w sumie nie wiem jak do tego podejsc
- czy Asus ma tak niska tolerancje a Abit za wysoką czy moze
odwrotnie.. ;))

>6230. I dobrze. Ta była najodporniejsza. Padła "dopiero" po kilku
>miesiącach. Ale seria. Nie chcę uogólniać ale osobiście mimo zapewnień na
>piśmie, ze strachu przez dłuższy czas będę omijał tą firmę :-)

Huh, moim zdecydowanym "faworytem" jest wiadomo - pc chips, soltek ale
dla siebie Atrenda tez bym nie kupil, co nie oznacza, ze to sa
badziewne plyty - ot po prostu tak jak Ty spotkalem sie z kilkoma z
ktorymi byly klopoty, a, ze Bednarskiego w poblizu nie bylo.. :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl