Seagate Medalist i plyta glowna Epox MVP3...

Autor: Reggi (reggi_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 18:11:17 MET DST

Czesc. Mam twardziela Seagate Medalist ST36422A i plyte glowna Epox MVP3
C-M. W testach Chipa (7/99) pokazano, ze dysk ten ma mies odczyt rzedu 11
MB. U mnie nie chce rozwinac wiecej niz 4-5 MB. Zainstalowalem sterowniki z
plyty CD dolaczonej do plyty glownej i dysk osiagnal transfer 7 MB, jednak
czas dostepu spadl do 115 ms (to juz FDD ma chyba lepiej). po odinstalowaniu
tychze sterownikow transfer wrocil do 4-5 MB i czas dostepu do 3 ms. Co
robic - czy ktos mial tez takie problemy. Slyszalem, ze plyty z chipsetem
VIA Apollo moga niezbyt dobrze pracowac z dyskami Seagate, ale dokladnie sie
w tym nie orientuje.
Moja konfiguracja
plyta glowna - Epox EP-58MVP3C-m
proc. AMD K6-2 333
Diamond Viper 550 (choc to chyba w tej sprawie nie ma nic do rzeczy).

Ewentualne odpowiedzi prosilbym na priva - postaram sie zagladac na grupe,
ale normalnie jej nie czytam.

Marek REGGI  Reinowski
reggi_at_friko6.onet.pl
Nieoficjalna Strona Kompanii Reprezentacyjnej Wojska Polskiego
http://friko6.onet.pl/gd/reggi
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl