Odp: Odp: Modem Zoltrix VSP56i3 2M ISA - wielkie gowno

Autor: Jarek (sosnus_at_polbox.com)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 16:53:52 MET DST

----- Original Message -----
From: Grzegorz Biernacki <G.Biernacki_at_intercredit.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Friday, July 02, 1999 3:09 PM
Subject: Re: Odp: Modem Zoltrix VSP56i3 2M ISA - wielkie gowno

Zgadza sie. Kumpel kupil taki sam model, zainstalowal, modem dzialal pare
godzin i sie wysypal. Komp albo twierdzil ze port juz jest otwarty, albo nie
widzial modemu. Wymienil go na drugi taki sam i to samo. Ten model jest
strasznie syfiasty

Stery nie nialy tu nic do zeczy. instalowalem ten model na probe u mnie i
dokladnie to samo. Nawet jako standart sie sypal

> Dostalem wlasnie z serwisu trzeci taki modem i [nie] dziala tak samo
> bez wzgledu na to czy uzywa sie windy czy terminala z nortona.
>

> Grzesiek

Co do innych modeli Zoltrixa to mam mieszane uczucia. Jedne sa calkiem w
porzadku inne nie.
Sam uzywam tego "zlomu" i jak na razie jestem zadowolony. Kiedys mialem
33600iVSP (na kosci SIERRA) i chodzil spoko. Teraz uzywam HCF56K i te
jestem bardzo zadowolony. Kosztuje niewiele (170 pln), nie obciaza zbyt
mocno
proca (chociaz to winmodem), jest calkiem wydajny i nie zrywa polaczen.
Ogolnie mozna powiedziec ze chodzi OK

Pozdrawiam
Jarek

Ps. Jesli jeden model jest do dupy to nie plujcie na firme ze wszystko co
robi jest takie samo...
Przyklad: Mercedes > Mercedes klasy A
Pamietacie poczatki