Re: Polskie znaki w Word 97

Autor: Brykal (brykal_at_mp.pw.edu.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 13:12:07 MET DST

Wacław Libront <lwacek_at_friko3.onet.pl> w artykule
news:7lgr5l$9tj$1_at_news2.onet.pl pisze...
> Mam drukarkę NEC SupeerScript 610 plus.
> Co zrobić, żeby skuirczybyk Word 97 potrafił wydrukować polskie znaczki
> ogoniaste.
> Będę bardzo, bardzo wdzięczny za wiadomość.
Witam
Uruchom Word-a w menu Narzędzia wybierz Opcje a następnie zakładkę
drukowanie i zamknij Opcje. Teraz otwórz menu Plik wybierz drukuj i
konkretną drukarkę (jeżeli masz parę) a następnie wciśnij przycisk Zamknij.
Teraz uruchom edytor rejestru - regedit ;) i znajdź klucz:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\8.0\Word
tutaj będzie klucz z nazwą drukarki. Musisz utworzyć w nim (w kluczu
drukarki) wartość ciągu "Flags" i nadać jej wartość 8192. Po ponownym
uruchomieniu Word-a powinno być już wszystko ok
Pozdrawiam

--
Brykal