Re: PROTEST !!!!

Autor: Krzysiolek (krzysiołek_at_Krzysio.Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 12:51:33 MET DST

On 2 Jul 1999 10:38:50 +0200, apix_at_kki.net.pl wrote:

>niestety cena bedzie wyzsza, gdyz pan panie kolego bedzie
>zmuszony zaplacic wyzsza skladke do kasy chorych, aby jesli
>reklama papierosow bedzie skuteczna pokryc zwiekszone wydatki
>na leczenie chorob zwiazanych z paleniem papierosow poczynajac
>od tak banalnych jak zwiekszona zapadalnosc na choroby typu
>grypowego, i na dodatek nie bedzie pan mogl z tej oplaty
>zrezygnowac, gdyz jest pobierana w wyniku przymusu
>ustawowego,

Według mnie cena zmaleje. A to dlatego że zmaleje składka na kase
chorych.
A czemu?
A to dlatego, że gościu palący szybciej wykończy się na raka, (a jak
długo będzie chorowal przy takim stanie lecznictwa? - niedługo!).

Gdyby był zdrowy (tzn nie miał tego raka płuc), to co chwila chodziłby
do lekarza - a to skaleczenie, a to do oka coś wpadło, a to grypka,
a to przeziębienie itd...
Ziarnko do ziarnka i zbierze się niezła sumka.
A tak umrze i proszę jaka oszczędność!

Krzysiołek

-------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
krzysiołek_at_bci.pl