Re: Jaka konfiguracja ?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 11:16:16 MET DST

On Thu, 1 Jul 1999 23:35:37 -0500, "Rafal" <rafalw_at_msn.com> wrote:

>Tym, że SCSI nie obciąża procesora, na jednym przerwaniu masz 15 urządzeń,
>ma szybszy transfer (80 to nadal więcej od 66 a to ostatnie to na razie
>tylko mało które płyty potrafią obsłużyć).

gdzie moglbym znalezc informacje o wszystkich standardach scsi? chodzi
mi o te ultra, wide, scsi II, itd. a w jakich trybach pracuja dyski
twarde? hym, pewnie w roznych. bo chodzi mi o to, jaki ew. kontroler do
dysku by kupic. na pewno lepszy niz do skanera, czy nagrywarki. aha,
bios na karcie pozwala tylko na ladowanie systemu z dysku, czy cos
jeszcze? thx.

zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl (20 MB)
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq