Re: elist, epoczta, ekorespondencja, ebiznes, ehandel, ekupiec, ehandlowiec, esprzedawca, esprzedaz, eserwis, epodpis, edokument, egospodarka, estrona, ewitryna, eadres, EMAJSTER, @=et, ePoland, e-listy ...

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 21:41:45 MET DST

Nie moge, wprost nie moge...

>Mnie tez razi to 'e'. Po wypowiedzeniu tego 'e-'
>przytyka mnie i mam problemy z dopowiedzeniem '-poczta'.

A kto Ci kaze je wymawiac? Jezyk jeszcze nigdy nie rozwijal
sie tak, jak chcieliby tego jezykoznawcy. Tak bedzie i tym
razem. Deliberowanie nad tym, czy pisac "elist" czy "list"
to dla mnie durnota. Ja uzyje tego wyrazu, ktory mi bardziej
pasuje, a nie tego, ktory spodobal sie naukowcom.

E-OT.

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)