Re: Supervisor password-(setup problem)

Autor: Marcin Boruch (zabka_at_polbox.com)
Data: Tue 18 May 1999 - 12:18:29 MET DST

> Zamieszałem u kumpla z setupem i tak :
>
> 1.Ważne lub nie jest to ,ze słabo lub w ogóle nie trzyma bateria.
>
> I tak wprowadzilem user password to hasło komp podaje przy wejsciu do
> setupa.Jest ok.
> Ale pozniej wprowadzilem supervisor password(4 cyfry) i po ponownym
> odpaleniu :-((((( nic,a powinien chyba blokowac kompa (haslo dostepu)
> Mało tego ,teraz w setupie nie moge w nic wejsc poza exit & save setup
,user
> password i cos tam jeszcze ,reszte funkcji zablokowane (inaczej
> podswietlone)

> [...]
wejsc

Jezeli jest wszystko z kompem ok to supervisior password pozwala na wejscie
do setupu i dowolna jego modyfikacje- a user password pozwala tylko wejsc i
wyjsc!. Jednoczesnie gdy jest ustawiona opcja kontrolowania haslem
uruchomienia systemu to obydwa hasla pozwalaja wejsc do sytemu operacyjnego.
I dlatego sam sobie zablokowales chyba dostep do setupu poniewaz ustawiles
tylko user password i zalozyles go tylko na setup. Pozostaje chyba tylko
wyjecie baterii lub zwarcie jakiejs tam zworki (chyba ze haslo lamiace).
Powodzenia:)))))
Oczywiscie moja opinia nie jest jedyna i nieomylna:)))
Marcin