Re: OCR

Autor: Maciej Wyczawski (mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 21:06:28 MET DST

>Twierdze nadal to samo : wiecej zajmuje uczenie niz napisanie tego samemu
>Z testow w zachodnich Czasopismach natomiast niezle wypada FineReader .

Na tej grupie wiele nieporozumień wynika z uogólniania. Jeśli masz do
napisania (przepisania) pół str. A4 to oczywiście to co piszesz jest prawdą.
Natomiast jeśli wypadnie Ci przepisać np. 200 stronicową Instrukcję
Korzystnia z .... to nie ma szans, będziesz do tyłu jeśli chodzi o szybkość.

Co do FineReadera to się zgadza, jest conajmniej tak dobry jak Recognita.
Przy okazji mam pytanie, dlaczego Recognita przy (przed) skanowaniu nie
wywołuje Twain'a a FineReader to robi. Czy jest to gdzieś przestawiane w
Recognicie?
== MACIEK --> Krakow ==
== mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl ==