Re: FIC 503+ + AMD k6-2 350

Autor: ZED (zednews_at_free.net.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 08:40:45 MET DST

Hej!

anieli <anieli_at_rsi.com.pl> wrote in message

> Kupi lem super sprzet (jak w tytule) karta graficzna na razie Trio3D
> AGP, chodzi swietnie tyle ze czasami zachowuje sie dosc dziwnie. Pod
> Windowsami rozne programy w roznych miejscach twierdza ze "Wykonaly
> nieprawidlawa operacje". Rzecz ma miejsce podczas odwolania do dysku.
> Ponowne uruchomienie programu zwykle pomaga (jesli nie pomaga to trzecie
> pomaga). Zrobilem test - rozpakowuje 200MB zip, wyrzuca rozne bledy CRC
> w roznych miejscach, a czasami rozpakuje poprawanie.

Z tymi programami, to mam tak czasami przy większej ilości okien.
Ale na zip'y i rar'y powyżej ~40Mb też nie mam co liczyć - CRC :-(
A na Celeronie + Abit BH6 (miałem gruntowny kontakt z kilkoma) niczego
takiego
nie stwierdzono - daltego m.in. tak zachwalam.
Mam K6-2 i FIC-PA 2013.

--
Pozdrawiam
ZED