Re: Skanery AGFY

Autor: Andrzej Piskozub (piskozub_at_nutricia.com.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 11:33:36 MET DST

Maciek Rokosz napisał(a) w wiadomości: <3728cb50.0_at_news.vogel.pl>...
>Cześć!!!
>
>Zamierzam sobie kupić skaner firmy AGFA. Podobno są bardzo dobre.
>Zastanawiam się nad modelami:
>SnapScan 1212u USB i 1236s. Z tego co wyczytałem w różnych dokumentach, to
>są niemal identyczne. Różnią się tylko interfejsem i ten drugi ma możliwość
>podłączenia przystawek (slajdy i podajnik dokumentów).
>Mam pytanie, jak jest z jakością i innymi parametrami pracy?
>
>Dzięki za odpowiedź.
>Pozdrawiam
>Maciek
>macrok_at_geocities.com

Jest tylko maly problem. Gdzie kupic? Od miesiaca poluje na SnapScan1236s,
ale bez efektow.
Wyczytalem tez (strony AGFY), ze w zestawie jest karta SCSI. Niestety w
hurtowniach/sklepach twierdza inaczej.
Jesli komus ostatnio udalo sie kupic to prosze o info: gdzie i za ile.

pozdrawiam,
Andrzej