Re: Bios do TX'a

Autor: Marcin Jemiol (marcin.jemiol_at_lido-tech.net)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 08:42:32 MET DST

Mnie padla TX'wa plyta Gigabyta (brak hardwarowego zabezpieczenia), a TX
Asusa wytrzymal (ma takie zabezpieczenie). Na obu sa dokladnie
identyczne kosci AWARD'a. Roznia sie tylko numerami seryjnymi, ale BIOS
z Asusa za boga nie ruszyl na Gigabyte'cie. Musialem nagrac padnieta
kosc na dzilajacym kompie. Jak widac wiec konkretny BIOS do konkretnej
plyty jest wskazany.

Pozdrowionka
Marcin