Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: arkom (arkomsc_at_polbox.com)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 12:28:16 MET DST


>Jezeli CIH nie byl opisany wczesniej w literaturze, programy
>antywirusowe z nim sobie nie radza to nastepuje wylaczenie twojej
>odpowiedzialnosci , a ryzyko przechodzi na gwaranta.

Co za bzdury ??? A jak klient Ci co miesiąc bedzie załatwiał BIOS w ten
sposób ? W/g twojwj teorii zawsze winę ponosi gwarant...
Możesz pisać ile chcesz, wykasowałeś bios - twoja wina. Tak jak wykasujesz
windows - tez płacisz jezeli sam nie umiesz zainstalowac.

>
>W koncu to te warunki gwarancji gwarantuja bezawaryjnosc pracy
>komputera.
>
>Jezeli bedziesz mial problem z serwisem to napisz.
>Przygotuje wzor pisma do kontaktow z serwisem , ale bede potrzebowal
>twoje warunki gwarancji, gdyz co firma, to tresc inna.
>Ale wystarczy tresc warunkow gwarancyjnych producenta z instrukcji plyty
>glownej.
>
>I wlasciwie to zalatwi wiekszosc problemow.
>Napisz jaka plyta, typ, data produkcji, symbol, producent, adres w
>inecie i tam wysle pismo o uznanie gwarancji.
>
>Producentow plyt niech bedzie i 50 to wystarczy jedynie 50 listow,
>a nie tony korespondencji ze sprzedawcami kompow w kraju.
>
>
>Jacek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:28:30 MET DST