Re: Jaki komputer

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 12:44:44 MET DST

Witka

> Już nie. Są odpowiednie Bios'y i sterowniki. Ale ta prędkość ...

W takim razie jeszcze jest szansa, że duet AMD K6-3 i TnT będzie
czymś sensownym. Tylko kiedy zrobią te drivery pod 3DNow ???

> Czyli względnie wolno :-)

No tak.

> VooDoo3 :-)

No zapomniałem o V3 ale jakoś te testy Wuja z V3 i K6-2 400 mnie nie
przekonują.
Szczególnie Unreal, który na V3 chodzi niewiele szybciej od Banshee.

> 300A też ma cache. Innych już nie produkują.

Jak pisze A to oczywiste, że mają.

> BXCela'a nie dotykaj nawet patykiem :-)))

Tak wiem :-)
Teraz to jak kupować to tylko coś na BX'ie.
Ceny już nie są takie odstraszające.

--
Pozdrawiam
file://==PhoeniX==\\