Re: pomocy! zapomnialem hasla...

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 11:11:29 MET DST

> Spróbuj jeszcze raz wyjąć baterię i potrzymać płytkę dobę w zamrażalniku (ni
> odpalaj, dopóki nie wyschnie) jeśli biosa da się wyjąć z gniazda - podmień
> go na jakiś inny, odpal i po wyłączeniu włóż stary, poza tym sprawdź, czy
> przeleciałeś wszystkie zworki. Jeśli to nie pomoże - przejżyj płytki z Chipa
> i PCWorlda (były tam ostatnimi czasy łamacze haseł). Ja, niestety, po 20
> minutach poszukiwań nie znalazłem swoich programików. Albo mam w robocie,
> albo na ludziach.

Nie dosc, ze nie umie odpowiadac na posty to jeszcze glupoty wypisuje.

W zamrazalniku to mozesz sobie kurczaki trzymac.
Podmiana BIOSa to mu niewiele pomoze bo i haslo nie tam zapisane.

A plytki z chipa to sobie moze wsadzic, chyba ze najpierw zgadnie to haslo.

PS: "... w pracy ??? Chyba nie pracujesz przy komputerach ?"

--
       Slawomir Sidor (S.Sidor_at_kis.p.lodz.pl)       tel: (601) ALEKSA