Re: Matrox G100 - czemu to takie wolne?

Autor: Dobieslaw Wroblewski (wrobldob_at_kki.net.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 09:26:34 MET DST

Dzieki za odpowiedzi.

Karte te ustawilem inicjalnie w 42 bity i mi nawet
po palce proces myslowy nie przelecial, ze tu moze
lezec przyczyna. Myslalem, ze moze AGP, USB,
... dzikie weze.
I nie bylo widac roznicy pomimo instalacji tego wsjego.

I z glupia frant raz przestawilem karte w 32 bity.
Po pierwsze - na zakladce w DirectX - pojawily
sie nowe rzeczy, ktore karta supportuje sprzetowo,
po drugie avi poszlo jak burza.

I teraz sie tylko zastanawiam, czy w 16 bitach
jest jeszcze szybciej (w 32 czasem mi z jedna klatke
jeszcze zgubi) ?
Wyprobuje...

Tylko troche szkoda, ze tryb 24-bitowy (dawniej bywal
najszybszy w niektorych kartach), na ktorym kiedys tak
mi zalezalo, jest dosc niedopracowany...

--
Yours D. Wroblewski
( wrobldob_at_kki.net.pl , wrobldob_at_wars.ipipan.waw.pl )