Re: jaka karta graficzna ???

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Tue 27 Apr 1999 - 11:55:54 MET DST

GregS wrote in message <3724aef1.0_at_news.vogel.pl>...

>Komp ma byc wykorzystywany glownie do rysowania w Photoshopie,Corelu
>itd.oraz do ogladania filmow DVD. Zastanawialem sie nad Matroxem G200 8MB
>, ale moze lepszy bedzie
>Diamond Viper V550 16MB , a moze cosik innego.

Myślę że lepszym rozwiązaniem byłaby Ati Rage Fury (ta z najnowszym chipem,
chyba dobrze piszę?). Ma ona kompensację ruchu, czyli sprzętowe wspomaganie
dekompresji MPEG. Chyba że masz już dekoder, wtedy polecam Matroxa. Podobno
obraz jak żyleta (mam nadzieję, że w G 200 też), co jest dosyć ważne w
rysowaniu. Diamond Viper lepszy jest do gier i to mówię z własnego
doświadczenia, bo mam (generalnie Riva TNT to cholernie szybki chip). Na
ostrość też nie narzekam, ale Matroxa widziałem tylko parę razy w życiu,
więc ufałbym ekspertom.

Mam nadzieję, że pomogło...

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
"In a long run we are all dead" - Keynesian economists