Re: POMOCY - jak zainstalowac karte na Rivie128 pod win95

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 21:17:56 MET DST

M.K <asmar_at_box43.gnet.pl> wrote in message
> Usiluje zainstalowac karte Diamond Viper V330 pod Win95 i nic z tego nie
> wychodzi (po zmianie rozdzielczosci i zresetowaniu kompa pojawia sie
czarny
> ekran i nic wiecej sie nie dzieje:( ).
> Wiem ze wymaga to zrobienia czegos niestandardowego. Prosze o pomoc.

1. W biosie musisz miec przypisane przerwanie IRQ dla karty grafiki
( Assign IRQ for VGA Enabled)
2. Wylacz wszystkie opcje w biosie cashe'owania biosu lub pamieci karty
( Video Bios Shadow, Casheable ..= Disabled)

3. Przed instalacja byc moze bedziesz musial zmienic w win klawiature
na angielska.

4.Jesli to win 95 bez uaktualnienia USB Support
i masz Vipera na AGP to musisz jeszcze je zainstalowac

    Roger