Re: POMOCY - jak zainstalowac karte na Rivie128 pod win95

Autor: Krzysiek N. (manson_at_kki.net.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 15:28:09 MET DST

"M.K" napisał(a):

> Usiluje zainstalowac karte Diamond Viper V330 pod Win95 i nic z tego nie
> wychodzi (po zmianie rozdzielczosci i zresetowaniu kompa pojawia sie czarny
> ekran i nic wiecej sie nie dzieje:( ).
> Wiem ze wymaga to zrobienia czegos niestandardowego. Prosze o pomoc.
>
> Mike
>
> ICQ 24058190

nalezy przed instalacja zmienic uklad klawiatury na eng (u mnie- STB
V128 - nie pomoglo) - sprawdz czy masz w biosie przyznane irq dla karty,
jesl nie to zaznacz. Generalnie to karty na riva128 nie lubia sie
instalowac - w moim przypadku (ekran tez pozostawal czaarny, ale bylo
slychac jak monitor zmienia rozdzielczosc) pomogly programy w stylu
HzTool czy PowerStrip, w ktorych ustawilem odpowiednie czestotliwosci
odswiezania. Jak nie pomoze to sprobuj driverow od Elsy...

--
krzysiek n.
manson_at_kki.net.pl