Kopiowanie z CD na nagrywarkę

Autor: Bartosz ORLIŃSKI (BOrlinski_at_wel.wat.waw.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 12:19:36 MET DST

Czy ktoś może podpowie mi czy i jak można kopiować płyty z jednego cd na
nagrywarkę?
Mam Yamahę CRW 4260 t na SCSI i drugi czytnik Toshiba x32 też na SCSI.
Oprogramowanie do nagrywarki WinOn CD 3.5 kontroler SCSI na płycie głównej
AIC 7880 (odpowiednik AHA2940)
Jak do tej pory nie udało mi się tego zrobić ponieważ jak daję CD-Copy to
nie mogę ustawić CD-ROMa jako źródło plików. Na SCSI wydaje mi się, że
powinno coś takiego chodzić ale czy na x4 też czy tylko na x2?
Dzięki za odpowiedzi