Re: casio sf-8000

Autor: Jacek Kozioł (jkoziol_at_bigfoot.com)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 13:11:51 MET DST

On Thu, 22 Apr 1999 19:24:40 GMT, zuko_at_anty.spam (zuko / Shark von
Cygnus) wrote:

>sorki, ze troche (?) off.
>mam taki notesik elektroniczny casio sf-8000. i ma od gniazdko, ktorym
>mozna go polaczyc z pecetem. ma ktos moze taki interfejsik z
>oprogramowaniem? moze chce sie ktos czegos takiego pozbyc?
>
> zuko / Shark von Cygnus

Zobacz na stronie
http://ourworld.compuserve.com/homepages/imsl/hereis.htm

jest tam fajny programik pod windows i może znajdziesz linki gdzie
jest opisany interface. Ja ma CASIO SF-9350 i oryginaly interface
działa to ok. (tylko na nowej płycie pentium musiałem jeszcze
stosować program wylšczajšcy bufor FIFO w porcie komunikacyjnym)

pozdrawiam.