Wideotelefon - jaki sprzet i software?

Autor: Moby Dick (Moby_at_Dick.pl)
Data: Sun 25 Apr 1999 - 20:52:04 MET DST

Czesc
Chcialbym moc za pomoca linii telefonicznej nie tylko rozmawiac z moja
ukochana, ale takze ja widziec (on-line). Ona mnie takze. W zwiazku z tym
mam pytanie, jaka karte VGA(Video) kupic najlepiej a jaka najtaniej (musze
przeciez kupic dwie sztuki). No i kamerki szerokokatne tez dwie. Czy to sie
potem laczy jakims kabelkiem z modemem, czy reszta to juz tylko software?
Czy obraz sprawia wrazenie ruchu czy przypomina to Quake na 486? Czy trzeba
kombinowac jakis dodatkowy software? Oboje mamy modemy voice, ale nie wiem
czy ma to jakies znaczenie.

Prosze o opinie, bo nie chcialbym sie wpakowac w jakas slepa uliczke.

Moby Dick