Re: prosba o identyfikacje nagrywarki...

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 24 Apr 1999 - 20:54:22 MET DST

Dnia 24 Apr 1999 12:11:08 GMT, tomek_at_tibet.mimuw.edu.pl (Tomasz
Lukaszewicz) napisał:

>Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl) wrote:
>: Sony CDU-928E.
>
>: Linux uparcie twierdzi, ze to jest nagrywarka 8x, ale jakos nie bardzo chce
>: mi sie w to wierzyc. Czy moglym prosic o pomoc? (z cc: na maila).
>
> Sprawdz na www Sony specyfikacje tego urzadzenia.
done, W/R = 2x/8x

> Swoja droga
>- co to znaczy, ze ,,Linux twierdzi, ze to jest nagrywarka 8x''?
>Jak rozumiem, uruchomiles jakis program do nagrywania, ktory to
>stwierdzil, przy czym byl to akurat program dzialajacy na Linuxie?
baggins mi pokazal i zaraz zaczal sie cieszyc, ze sobie uruchomi szybciej
nagrywanie... nie chcialo mi sie w to wierzyc, wiec go troche zgasilem, a
dopiero teraz sprawdzam. Ja wtedy tylko rzucilem okiem na jakies jego logi,
nie mam pojecia, z jakiego programu... a kolega to daleko ma do 2030? :)))

i BTW.: gdzie stoi tibet, z ktorego sobie radosnie piszesz?

Pozdrowienia,

--
Jacek Fiok
j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl                      http://www.jfiok.capital.pl