Hardware problem

Autor: Przemek Ryk (p_ryk_at_friko6.onet.pl)
Data: Sat 24 Apr 1999 - 09:56:11 MET DST

Cześć wszystkim!

Dziewczę moje kupiło komputer. komputer działał dość długo i ostatnio
zaczął wariować, a wczoraj padł kompletnie. Jak wygląda problem? Otóż
włączam kompa - słychać rozpędzający się dysk i CD-ROM. niestety - na
tym się kończy. Monitor (Belinea 15'') zachowuje się jak w trybie
stand-by - wygląda na to, że nie dostaje żadnych sygnałów z komputera.
Co do systemu - w ogóle nic nie rusza. Rozpędza tylko dysk i CD-ROM i
staje. Sprawdzałem już wszystkie możliwe kable - powtykane w gniazda
poprawnie i dociśnięte.

Pytanie jest następujące - co jeszcze sprawdzić (i ewentualnie jak) i
co może być uszkodzone?

Prosiłbym również o przesłanie kopii odpowiedzi na priv - nie
subskrybuję tej grupy dyskusyjnej.
Przemysław "Maverick" Ryk
FAQ grupy pl.soc.seks.moderowana
     http://friko4.onet.pl/ka/fiku/faq.html