Re: Popsulem BISO

Autor: Maciek Bartnik (Maciek.Bartnik_at_p333.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 21:26:07 MET DST

[21 Apr 99, 16:11]: GSM-unlok => All:

 Gu> Bylem u gostka z programatorem. Nagralismy bios ktory zgralem z mojej
 Gu> plyty przed upgradowaniem. Niestety komp nadal sie nie
 Gu> odpala. Przyznaje takrze ze spieprzylem sprawe bo upgradowalem z
 Gu> wingrozy.
pod windowsami powiadasz? no to nie mam pytań ...
idź do niego jeszcze raz i zainstaluj bios sciagniety ze strony producenta, bo
może przy zgrywaniu starej wersji program do flashowania trochę zgłupiał pod
oknami ... po programowaniu flasha niech koles zgra go do pliku i sprawdzi, czy
to co zapakowal jest dokladnie tym co mialo byc zapakowane
(zwlaszcza jesli wczesniej uzywa czegos do konwersji bin->hex)

Maciek