Re: Dobra i niedroga plyta BX

Autor: rentier (rentier_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 23 Apr 1999 - 01:09:48 MET DST

Szymon Wróblewski napisał(a) w wiadomości: <01be8cd2>Terefere.. Tak bylo w
pierwszych obudowach. Teraz produkuja taki chlam
>(cena 140-150, takich jest najwiecej), ze najczesciej zasilacz jest
>obrocony o 90 stopni i dokladnie chlodzi cd-roma, i przykrywa procesor,
>takze jak chcesz go wyjac to musisz wyjac i zasilacz albo plyte (wiekszosc
>plyt ma takie ulozenie zlacz, oslawiony abit rowniez

To nie tyle pierwsze ATX byly ok ,co piszesz o ATX mini
co jak na moj gust jest rzeczywiscie chorym formatem:)
Wysokosc normalnej ATX to min dlugosc plyty+ zasilacz ok 50cm.
Mam Abita i wlasnie taka obudowe i wtedy wiatrak dmucha dokladnie na
procesor a wlasciwie chipset bo procesor ma swoj wiatrak.Jezeli mialbym sie
czepiac konstrukcji Abita(BH6)to tylko o to, ze procesor box siedzi prawie
dokladnie nad chipsetem uniemozliwiajac zalozenie wiatraczka na radiator
chipsetu.
Inna sprawa jest tez takie zlozenie 5-ego slotu PCI i ISA ze mozliwy jest
wybor tylko jednego zlacza.A wracajac do obudowy ATX to jest w jej przypadku
tak jak ze wszystkim-trzeba patrzec co sie kupuje:)
Jestem pewien ze w okolicach 200 zl mozna kupic w miare porzadna obudowe ATX
tzn. taka ktora nie kaleczy,porzadnie dopasowana, z dobrze umiejscowionym i
w miare z cichym zasilaczem(no coz to ostatnie to do sprawdzenia tylko w
sklepie bo na gieldzie gorzej)
Rozumiem ze sa ludzie ktorzy z roznych powodow musza kupowac ten mniejszy
format,a o ile zasilacz jest polozonych w nich tak jak piszesz to
rzecziwiscie jest to zaprzeczenie tych udogodnien ktore format ATX mial z
soba wnosic.

Pozdrawiam: rentier_at_kki.net.pl