Re: Realtek 8029

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 17:00:31 MET DST

Dnia Fri, 16 Apr 1999 18:27:24 +0200, "TOMENTO" <brio_at_kki.net.pl> napisał:

>mam Karte sieciowa ralteka 8029 i mam chory problem
>
>Jak ja cos sciagam (W sieci lan) od kumpla to trwa to strasznie dlugo a jak
>on odemnie to idzie jak burza.
>Moze wiecie czemu?? czemu
>mam win98

poza standardowo schrzanionymi sterownikami, o czym juz tu wspominano, jest
jeszcze taka akcja, ze jesli grzebales recznie w ustawieniach MTU i
podobnych np. przy uzyciu MTUSpeed Pro etc., to taki wlasnie jest efekt.
Ustawienia dla internetu przenoszone na LAN. Tak mi sie przynajmniej
wydaje, mialem kiedys dokladnie identyczny problem

--
Jacek Fiok
j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl                      http://www.jfiok.capital.pl