Re: GIGAsyfosoft! (M$)

Autor: Grzegorz Janczyk (janczyk_at_imio.pw.edu.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 13:41:13 MET DST

DeStroyer wrote:

> Grzegorz Janczyk napisa3(a) w wiadomości:

> Zgadzam sie. Ale to nie zmienia faktu, ze czlowiek pracuje
> na komputerze w pewnym srodowisku i powinien starac sie raczej
> dokladnie poznac to srodowisko i dobrze je wykorzystac, niz
> mieszac maksymalnie. Systemy operacyjne nie musza dobrze
> ze soba wspolpracowac na jednym kompie, bo nie po to je pisano.
>
> W przypadku M$ jest to min.
>
> A Linux ma zla obsluge sieci?

Tego nie powiedzialem. Jest to po prostu inny dobry system

> Moze tego nie dostrzegasz
>
> Korzystam wylacznie z Norton Editora dla DOS i Lynxa.
> Dla wyjasnienia dodam, ze nie sa to gry.

doprawdy? (;-))

> Nie wszystkich
>
> Wcale nie trzeba kupowac osobnych kompow. Mozna miec
> np. wymienialne harddyski (w kieszeniach), jesli juz koniecznie
> chce sie miec kilka systemow. To tez kosztuje, ale gwarantuje,
> ze kazdy system pracuje w homogenicznym srodowisku, tak jak
> w zasadzie powinien.

Fakt, jest to jakies rozwiazanie, ale ja okreslil bym je jako malo
eleganckie. Kazde przejscie do innego systemu wiaza sie bowiek z
wylaczeniem i ponownym wlaczeniem kompa, a to jak powszechnie wiadomo
nie sluzy jego zywotnosci.

> [...]
> jest dla Ciebie najlepszy i staraj sie go opanowac w maksymalnym
> stopniu w taki sposob, zebys mogl zrobic w nim wszystko to,
> czego potrzebujesz. Trudno mowic w taki sposob:
> "w Linuxie jest fajny edytor, to se zainstaluje Linuxa, a w OS/2
> mam super program matematyczny, to zainstaluje OS/2". To
> bzdura. Trzeba cos wybrac.
>
> Zeby Cie pocieszyc... istnieje
>
> Gratuluje. Mac na PC jest super. Mimo wszystko wole Mac'a,
> bo emulatory mnie nuza. Ale powiedz mi, co mozesz zrobic
> na Mac'u, czego nie mozesz na PC? I czy w emulatorze na pewno

Prosze bardzo . Istnieje niezly software CAD do projektowania i
symulacji ukladow scalonych zarowno na poziomie zewnetrznych
wyprowadzen, jak i krzemu. Sa to min programy SYPRUS, EXCESS, VESSEX,
UNCLE. Niestety wersje na PC nie sa najnowsze i stad moje
zainteresowanie MAC'iem

Pozdro
   Grzesiek