Re: kupic by nagrywarke...

Autor: Virgil (vigilant_at_friko4.onet.pl)
Data: Wed 21 Apr 1999 - 08:42:52 MET DST

Daniellek wrote:

> Dnia 20 Apr 1999 05:40:29 GMT, Quick <jacekst_at_polbox.com> wystukał(a):
> Tylko głupio za każdym razem rozkręcać kompa klientowi żeby mu zrobić backup -
> złącze równoległe jest napewno usprawiedliwione...

Tak, w wym przypadku uzycie portu rownoleglego jest uzasadnione.
HP robil takie nagrywarki, chyba model 6020, inaczej Philips2600,
mialem takie cos w rekach, chodzilo calkiem niezle. Jednak chyba
trudno bedzie dzis takie cos kupic.
Mozna rowniez kupic taki interfejs Parallel->SCSI, na 100% Tekram
robi takie, do tego kupic zewn. obudowe i nagrywarke SCSI.

Ewentualnie kupic nagrywarke na USB, czytalem, ze Sony takie robi.

Pozdrawiam,

Virgil...