Re: Ekran laptopa szkodzi?

Autor: Daniellek (daniel_at_sun.computerland.pl)
Data: Tue 20 Apr 1999 - 19:56:15 MET DST

Dnia Tue, 20 Apr 1999 11:50:31 GMT, Gizmo <gstask_at_USUN-TO.polbox.com>
wystukał(a):
>Dużo mówi się o szkodliwym (coraz mniejszym jednak wraz z nowszymi
>typami monitorów) promieniowaniem. A czy ekran laptopa jest równie
>szkodliwy? Przypuszczam, że nie choć do końca nie jestem przekonany.
>Wydaje mi się, że bardziej szkodzi bliskość od ciała procesora i
>innych promienijących układów. Jak to jest? Wolelibyście pracować
>przed ekranem laptopa czy monitora?
AFAIK ekran LCD wogóle nie szkodzi - właśnie dlatego kupiłem sobie laptopa
jako terminal :-))) Przecież to to samo co zegarek elektroniczny...
PS. W jaki sposób procesor czy inny układ promieniuje???

>Pytanie drugie. Wiadomo, że z czaem zwykłe monitory "wypalają się"
>czyli maleje jakość i kontrast obrazu a czy ekranik laptopa też się w
>takim stopniu zużywa?
Tego nie wiem, ale mój ma ładnych kilka latek i działa (386sx/20)

--
Daniel Fenert   --==< daniel_at_kanonicza.usk.pk.edu.pl >==--
====-P o w e r e d--b y--L i n u x--S l a c k w a r e-====