Re: Pytanie o wiatrak

Autor: Marek Jankowski (mjankow_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 20 Apr 1999 - 17:12:35 MET DST

Jasne, że tak ! NIE ZDEJMUJ WIATRAKA Z PROCA !

Spróbuj natomiast naoliwić ośkę wiatraka - delikatnie.
Na górze jest przeważnie naklejka, pod którą znajduję się gniazdo osi.
Weż strzykawkę z cienką igłą, napełnij ją minimalnie olejem (np.maszynowym -
tylko malutko !) i delikatnie spróbój wstrzyknąć śladową ilość pod naklekę
(zakładając, że jest to model z dostępem od góry).
Tylko naprawdę mało !
Rzecz sprawdzona przeze mnie - wiatraki pracowały poprawnie przez 12-18 msc,
zależnie od typu.
Potem jednak i tak trzeba go wymienić, więc zastanów się czy nie lepiej od
razu kupić nowy...

--
mjankow_at_friko2.onet.pl