SB Live - wrażenia i pytania

Autor: Marek Silicki (msilicki_at_kki.net.pl)
Data: Sun 18 Apr 1999 - 14:51:32 MET DST

Witam
W tym tygodniu wymieniłem swojego poczciwego SB AWE64 na Live'a Value.
Generalnie jestem zadowolony dzwięk jest super, jest jednak pare "ale".
1. Poziom sygnału na wyjsciu line-out jest znacznie niższy niż na
AWE. Przy maksymalnym ustawieniu głosnosci jest ciszej niż na Awe
ustawionym na ok 60%. Czy można to jakos softwarowo skorygować?
(np: przez wpisy w rejestrze?)
2. Podłączyłem głosniki przednie i tylnie. Trochę byłem zaskoczony gdy
po dwukrotnym sprawdzeniu połączeń głosniki tylne grały odwrotnie niż
powinny. Przełączyłem głosniki w wieży i jest ok. Trochę mnie to dziwi
że panowie z Creative Labs tego nie zauważyli.
3. Pecet przestał mi się wyłączać. Po wydaniu polecenia zamknij
pod W98 pojawia się ekran zamykanie systemu, potem pojawia sie czarny
ekran i w końcu wyskakuje, że mogę wyłączyć peceta. Co jest do ... ?
4. Zainstalowałem nowe sterowniki. OK. Następnie patch'e do Unreal
(beta220 i Special edition EAX). Problem w tym, że niektórych odgłosów
czasami nie słychać, a gra często się wykłada.
5. Coraz częsciej widuje "niebieski ekran"
Pozdrawiam

--
*   Marek Silicki     e-mails: msilicki_at_kki.net.pl                 *
*     <sielik>                 sielik_at_alpha.net.pl                 *