Modem

Autor: Rafał Dąbrowski (animalsy_at_kki.net.pl)
Data: Sat 17 Apr 1999 - 21:59:43 MET DST

Witam serdecznie wszystkich i przeccchodze do omowienia mojego problemu.
Niedawno wymienilem plyte glowna procesor i pare innych drobiazgow. Do tego
posiadam rowniez modem Zoltrix HCF 56k. Bardzo czesto mi sie teraz
przytrafia, ze po wejsciu do I-tu komputer po jakims czasie (czasami
krotszym lub dluzszym) po prostu sie zawiesza. Plyte jaka posiadam to PC
CHIPS M726. Przed wymiana tego typu problem nie wystepowal.
Badzo prosze o pomoc.

*Rafał Dąbrowski *
*E-Mail: animalsy_at_promail.pl*
*UIN: 33745070 *
*IRC: bejzik lub rafik *

Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.gliwice.pl/archive/pl-comp-pecet/