Re: odbicia na ekranie monitora

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 15:49:35 MET DST

ak napisał(a) w wiadomości: <7f5o2o$j0l$1_at_info.nask.pl>...
>Kto mógłby mi pomóc. Problem: monitor 17 Viewsonic, karta Velocity
>4400 - na ekranie wystepują odbicia po prawej stronie linii pionowych,
>liter, ikon itp Andrzej ultima_at_polbox.com

Prawdopodobnie monitor ma mala szerokosc pasma wideo (inne okreslenia:
maximum pixel clock, maksymalne odswiezanie piksela). W/g Chip'a dla 17-tek
powinno ono wynosic 135 MHz, a dla 15-tek - 110 MHz. Mniejsze wartosci
powoduja wlasnie takie objawy, jakie opisales - pomiedzy dwoma
kontrastujacymi punktami, np. pomiedzy czarnym i bialym, pojawia sie punkt o
posrednich skladowych - w tym przypadku szary.

Coz - taka uroda monitora - albo sie przyzwyczaisz, albo zmienisz na cos
lepszego. Sam mam 15-ke Panasonica, ktora ma szerokosc pasma wideo na
poziomie 86 MHz - i niestety mam ten sam problem.

Pozdrowka,

---
Wagus
wagus_at_ae.katowice.pl
---
"A man will beg, a man will crawl, on the sheer face of love
Like a fly on the wall, it's no secret at all" - Bono / U2
---