Re: Wentylator w zasilaczu

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_amg.gda.pl)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 16:06:02 MET DST

On 15 Apr 1999, Piotr Stolc wrote:

> Mam pytanko - czy wentylator w zasilaczu jest niezbedny?
> Musze miec jednego kompa odpalonego nonstop (jako router), jest w nim
> jedynie plyta 486+procek 100mhz, karta sieciowa, cdrom (mitsumi 1x hehe ;-)
> i 2 stacje dyskietek, i chcialbym zeby nic mi w tym kompie nie halasowalo
> nonstop :-)..
> Moze mi ktos cos poradzic? TIA

 Najlepiej kupic cichy wiatrak. Np. moj wiatrak w zasilaczu jest na tyle
cichy, ze przy dzialajacym twardym dysku w ogole go nie slychac (a dysk
tez jest cichutki -- m.in. pod tym katem kupowany). Inna sprawa to fakt,
ze moj zasilacz wraz z wentylatorem maja szesc lat -- wtedy robili cichsze
wiatraki (a przynajmniej byly latwiej dostepne)...

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +