Re: niesympatyczny serwer newsoow

Autor: Fidor (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 15 Apr 1999 - 10:17:12 MET DST

On Mon, 12 Apr 1999 16:35:03 +0200, "Rafik"
<rafszla_at_panda.bg.univ.gda.pl> wrote:

>Serwer news.task.gda.pl nie chce mnie wpuścić.
>Pisze "you have no permission to talk" czy coś w tym stylu.
>news.tpsa.pl nie robi takich niemiłych wzmianek.
>Pytanie do wszystkich:
>
>Czy da się to jakoś przeskoczyć? Dlaczego TASK nie pozwala mi mówić?
You have no permission to talk - oznacza iz nie mozesz wysylac postow
na ten serwer - bieze sie to stad iz prawdopodobnie wlasciciel tego
serwera mial problemy (spamowanie) z uzytkownikami dzialajacymi przez
danego providera (TPSA ?) i dlatego odcia im dostep do tego serwera .
Inna mozliwosc to to iz twoj powider nie oplacil dostepu do serwera .
Pelniej jest to opisane w FAQ na news.icm.edu.pl (na stronie www)

Pozdrawiam Fidor