Wlasny Cafe Internet

Autor: TimeC (timecrash_at_bigfoot.com)
Data: Wed 14 Apr 1999 - 16:49:07 MET DST

Witam,

Chce w zalozyc wlasny Cafe Internet, i chcialbym sie
dowiedziec jak najwiecej rzeczy o problemach z tym
zwiazanych, czyli jak to wyglada od strony prawnej,
czy dzierzawienie stalego lacza itp. itd.
Czy ktos moze mi pomoc garcia informacji na te tematy
lub dac mi namiar na jakas polska strone, na ktorej
mozna cos znalezc.
Za wszelkie informacje bede bardzo wdzieczny, prosze
rowniez na odpowiadanie mi jesli to mozliwe na email
timecrash_at_bigfoot.com ew. na tej grupie, chociaz
bardziej preferuje kontakt bezposredni na priv.

TG.