Re: AMD i jego 3DNow

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 13 Apr 1999 - 19:35:57 MET DST

Dnia Mon, 12 Apr 1999 18:19:37 +0200, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_iname.com> napisał/a:

>O Fujitsu z kolei ktoś ostatnio pisał, że po kilkumiesięcznej pracy
>przy 83 MHz w PIO elektronika poszła z dymem.

Ale to jest margines.

>Jeżeli ktoś chce 83 MHz,
>to musi kupić porządny dysk, a wtedy koszty rosną dość znacznie.

Nie do konca prawda z tym porzadnym dyskiem. Oczywiscie, ze z lepszym
dyskiem sa spoooro mniejsze szanse na sieczke dyskowa przy 83Mhz, ale
ze "slabym" dyskiem - seagate, kawior szanse tez sa naprawde
niewielkie.
U mnie w firmie kupujemy praktycznie tylko i wylacznie kawiory i
sigejty /bo tanie/ i wszystkie, ktore sprawdzilem dzialaly na 83Mhz
bez problemow - byla krotka tasiemka IDE ! A wierz mi, ze bylo tych
twardzieli duzo :)
BTW Tak mi sie w ogole wydaje, ze w tym calym zamieszaniu nt. dyskow i
fsb83Mhz zapomina sie wlasnie o tasmie. A to jest bardzo wazny element
- krotka, ale np. skrecona czy zwinieta takze jest problemem !

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl