Re: DeskJet 690C - strata kolorów

Autor: Dżek (e769_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 13 Apr 1999 - 10:04:52 MET DST

: A sproboj cos takiego - odlacz drukarke od komputera ( tylko wylacz
obydwa
: elementy !), wlacz i odpal. Nacisnij wlacznik i jak dida od
wysuwania
: zacznie mrugac , pusc. Powinno wydrukowac strone demo drukarki.
Jezeli beda
: kolory, to znaczy ze cos jest zkomputerem - sterownik, zle
ustawienia itp.

Przeciez pisalem, ze nie ma zadnych kolorów nigdzie, z komputerem i
bez. Ani jednej kreseczki
Dzek

: Natomiast pewnosc co do kalamarza i drukarki bedziesz miel dopiero
wtedy,
: kiedy swoj kalamarz zasadzisz do innej drukarki.

Pomysl dobry. Jak po wlozeniu mojego kalamarza do drukarki kumpla
walnie jego drukarka (np. jakies zwarcie w kalamarzu), to jestem do
tylu 600 zl (to w koncu tylko 4 1/2 pojemnika z tuszem - tanie te
drukarki, nie ??).

Raczej mysle o odwrotnej opcji, tylko wszedzie dookola maja Epsony i
Lexmarki.
Dzek