Re: Monitor 17 cali

Autor: Virgil (vigilant_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 13 Apr 1999 - 09:18:50 MET DST

Marta & Konrad wrote:

> Szanowni grupowicze! Nosze sie z zamiarem kupna monitora 17 calowego.
> Podstawowym warunkiem jest dla mnie cena 1400 ~ 1500 zl. Nie chce
> przekroczyc tej sumy. Sprzet en bede glownie wykorzystywal do ciezkiej
> pracy - grafika, sklad stron WWW, itd. Z tego co sie rozgladalem to moje
> wymagania spelnia kilka modeli np. LG 77i, jakis Daytek, CTX....
> Mam w zwiazku z tym prosbe o pomoc w wyborze!
>
> Prosze o kopie odpowiedzi na priv.
>
> Konrad
>
> lewandek_at_iris.pl

Kup monitor z czestotliwoscia pozioma minimum 82kHz lub
lepiej 96kHz. Moze bedzie drozszy, ALE to da waszego zdrowia.
Dbajcie o oczka, jak chcecie duzo pracowac, na monitorze nie
warto oszczedzac.
Poza tym poogladac obraz przed zakupem, uzyc Nokiatest, wziac drugi
egzemplarz, porownac, jak jest choc cien watpliwosci to nie kupowac,
isc do innego sklepu, proces powtorzyc.
Do tego zapoatrzyc sie w dobra karte (czytaj markowa) np. Matrox,
Diamond, ATI, daja dobrej jakosci obraz, mozna wycisnac wieksze
czestotliwosci odswiezania itd.

Virgil...