Re: NU3 fragmentuje???

Autor: Pawel Niezabitowski (mfniezab_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 12:20:17 MET DST

Krzysztof Grad wrote:

> Cześć!
>
> Od jakiegoś czasu zauważyłem że po każdej defragmentacji dysku, Speed Disk
> podaje że: "70% dysku nie jest sfragmentowne" i zaleca pełną
> defragmentację!!! Sytuacja ma miejsce zaraz po zdefragmentwaniu w/w.
>
> Czy ktoś juz widział coś podobnego???

Tak jest w windzie 98 Defragmenter uklada sobie cos na
poczatku po swojemu (nigdy nie analizowalem tego co i
dlaczego) a speed disk wg tego jak mu kazesz albo wedlug
defaultowych nastawow pana Nortona. Niestety nie sa one
zgodne z nastawami defragmentera M$.
Po defragmetacji nortonem fat jest naprawde uporzadkowany a
defragmenter pozostawia wpisy np. o skasowanych LFN.
Pawel Niezabitowski