Re: Help: Jak przeniesc Windows 98 na wiekszy dysk?

Autor: Pawel Paluszynski (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Sun 11 Apr 1999 - 10:46:03 MET DST

>Otoz nie za bardzo tak. Plik wymiany jest tu bardzo istotny.
>Jest sposob na przeniesienie systemu bez potrzeby reinstalacji w 8
>krokach. Zakladam, ze nowy dysk jest juz zamontowany, podzielony na
>partycje i sformatowany.
>Pozdr
>--
>Mariusz Mierzejewski

Ale zagmatwales.
Podam Ci to w 3 krokach.

1. Odpalasz Winde na starym dysku i wylaczasz pamiec wirtualna.
(Koniecznie!)
2. Po restarcie zaznaczasz wszystkie pliki i kopiujesz je na nowy dysk.
3. Odlaczasz stary dysk i gotowe!

W windows98 wystarczy przekopiowac pliki, nie wiem jak w win95. Gdyby system
nie startowal, to musisz jeszcze wydac komende sys c: d:

Pozdrawiam
Pawel Paluszynski
pawlak_at_worldcom.gda.pl