Re: W CD-ROMach siada laser czy mechanika (po latach)?

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 11 Apr 1999 - 13:29:32 MET DST

> W CD-ROMach siada laser czy mechanika (po 2 - 4 latach)?
> Chodzi mi o to, co jest przyczyna nie czytania niektorych plytek w
> urzywanych CD-ROMach.

Tor optyczny - zmetnienie soczewki, utlenienie sie lustra odbijajacego,
wypalenie lasera - to najczestsze przyczyny. tedy jedyna rada to wymiana
monokitu. Druga w kolejnosci jest elektronika. Mechanika pada rzadko i z
reguly wymaga wyczyszczenia i nasmarowania.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu