Modem 56 pracuje na 33.6, czemu?

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN_TO.polbox.com)
Data: Sat 10 Apr 1999 - 18:17:47 MET DST

Miałem Zoltrixa 33.6, sprzedałem i nabyłem 56K też Zoltrixa.
Na pudle jest, że to "56K HCF PCI Spitit", instaluje się zawsze jako
"Rockwell 56K Speakerphone PCI Modem", zakładam jednak że to ten sam.

Ale nie w tym problem. Na 5 prób z 0202122 zawsze łączy się na 33.6.
Gdzie tkwi przyczyna? Zważywszy na teren zamieszkania, łączę się z
TPSA w Piotrkowie, czy jest możliwe, że tam nie mają lepszych modemów?
a może to inny nr telefonu?
Kiedyś czytałem na grupie o próbnych numerach testowych dla takich
modemów, może mi ktoś podać z łódzkiego.

Modem w diagnostyce podaje, że ma V90 ver29 i K56Flex ver47, więc
powinien łączyć się szybciej. Nie przypuszczam, bym coś źle
poustawiał, jak więc rozwiązać ten problem? Może szukać u Zoltrixa
nowych driverów?

W opcjach jest coś takiego jak "Zróżnicowane dzwonienie", do czego to?
A co wybrać w "Country Select", jak nie ma na liście żadnego kraju
europejskiego?

Na razie tylko tracę na tym, bowiem kiedyś modem (33.6) dogadywał się
w 20 sekund, teraz ten nowy piszczy przez 40 sekund a i tak łączy się
mało zadawalająco.

Help...

Pozdrawiam

--