Re: plyta glowna PC Chips

Autor: vasyll (vasyll_at_polbox.com)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 09:31:32 MET DST

/// K a s z p i r /// wrote:

> Czyli podobnie jak u nas w Toruniu .
>
> Tak samo u nas większość "obszczymurskich" , gównianych małych firemek
> komputerowych montuje płyty Pcchips na Bxcelu i BXpro.
> Później reklamują w gazetach że sprzedają komputery "promocyjne" po
> rewelacujnie niskich cenach.
>
> Ciekawy jestem czemu większość renomowanych firm komputerowych płyt PCchips
> i i innych Bxcelów , Bxpro nie montuje w swoich zestawach ???
>
> Po prostu duże firmy komputerowe w większości nie mogą sobie pozwolić na to
> aby ich klienci byli nie zadowoleni z kupionego u nich sprzętu , dbają o
> [...]

jak nie miales doczynienia z pcchips m726 to po co sie wcinasz
za ta cene plyta jest nie zla i nie sprawia wiekszych klopotow
celer 300A kreci sie na 450 jak przestawisz jedna zworke
ma monitor systemu (temp, napiecia, wiatraki)
ma gowniana karte dzwiekowa jak nie potrzebujesz wiecej aby
tyko wydawala dzwieki to w zupelnosci wystraczy
wiekszosc ludzi i tak nie rozrozni roznicy miedzy tym a sblive
puszczonym na bylejakie sluchawki czy glosniki

komputer na tej plycie chodzi u mnie stabilnie pol roku
i jakos nie mam z nim problemow

znam "renomowane firmy" ktore wciskaja ludziom
do komputerow plyty na LX i jeszcze pare zabytkow
za niezle pieniadze