Re: Pilne!!! Lexmark 3200 a skaner

Autor: Paweł Dymkowski (peltron2_at_polbox.com)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 08:06:34 MET DST

marcolphus napisał(a) w wiadomości: <370D15DF.4C95374E_at_kompit.com.pl>...

>To bardzo zle. A na switchu chodzi dobrze?
Lexmark3200 chodzi przez skaner Mustek ScanExpress12000P bez zarzutu,
natomiast są wtedy problemy ze skanowaniem. Przeprowadzilem swojego czasu
troche prob z roznymi drukarkami roznymi komputerami i tym skanerem.
Stwierdzilem, ze 90% wspolpracy lub braku wspolpracy zalezy nie od relacji
skaner-drukarka ale od plyty komputera. Np. mialem taka plyte, ktora nie
dawala pracowac HP670C z tym skanerem, inne znowu uzaleznialy dzialanie
jednego urzadzenia od wlaczenia drugiego ON-Line, inne dzialaly zawsze.
Na pewno podobne warianty powoduje praca z roznymi skanerami a wiec nie
przejmuj sie bo nie ma reguly. Najlepszym rozwiazaniem jest zawsze
LPT-switch, reczny za ok.20zl lub karta z drugim LPT w komputerze. Mam teraz
L3200 z tym Mustekiem i przez switch nie ma zadnych problemow.
Pawel Dymkowski