Twardziel nie dziala w kompie kolegi...

Autor: kocurek (jacekwoj_at_writeme.com)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 02:51:45 MET DST

Witam,

Biorę ja sobie mojego Caviara 2,1 GB do kumpla i co?
Nie chciał działać u niego za chiny!

jego konfiguracja:
jakieś stare 486, bios Ami okienkowy (ale LBA miał...)
dysk Seagate 1 GB (podłączony jako primary master)

Próbowaliśmy na pierwszym kanale - jako primary slave - nic
na drugim kanale, jako primary master - też nic... :-(

Co ciekawe BIOS zawsze poprawnie wykrywał oba twardziele
Dopiero później w DOS-ie albo w W95 nie było dodatkowych literek
oznaczających mój dysk...

Zworki w moim HDD były na pewno zawsze dobrze ustawione
(master/slave), bo już nie raz podłączałem mojego twardziela u innych

Co mogło być przyczyną ???

z góry dzięki za sensowne odpowiedzi

pozdrawiam,

--
 *kocurek*   Jacek Wojaczyński                     /\_/\
 jacekwoj_at_writeme.com                             (~o o~)