Dziwny problem z modemem.

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sun 04 Apr 1999 - 14:18:20 MET DST

Win95 OSR2 PL.
Modem Zoltrix v90 na kości Rockwella.
Po instalacji modemu działa on poprawnie.
Gdy jednak ponownie włączy się kompa, jakakolwiek próba odwołania do
modemu zawiesza system (zamrożony ekran, mysz itp., nawet "niebieskie
okienko" nie wyskakuje).

Po resecie usuwam modem z systemu, następnie odświeżam właściwości,
komputer sam wykrywa modem instaluje ponownie sterowniki -i znów
działa - ale do ponownego wyłączenia komputera.

Sprawdzałem w rejestrze, czy nie jest uruchamiany jakiś program przy
starcie, ale nic nie znalazłem.

Nie chce mi się w pracy ponownie instalować Windows :-(
Ki diabeł?

TIA

Jeśli ktoś miałby sugestie, prosiłbym o odpowiedź równolegle na priva
(nie ściągam tej grupy).

--
Janusz - Vahanara