Re: problem z zapisaniem jpg

Autor: FaSOL (koto_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 03 Apr 1999 - 15:57:08 MET DST

On Thu, 01 Apr 1999 18:41:42 GMT, "Andrzej Kowalski" <andkow_at_priv.onet.pl>
wrote:

>Nie da sie innaczej, jako odnosnik nie jest DUZY jpeg a plik w htmlu,
>a pozniej jest odnosnik do tego duzego jpega :)
>przewaznie tak jest
Ewentualnie którymś z webspiderów/teleportów - polecam teleport pro
(programik, który ściąga cale serwisy WWW na dysk - mozna wybrac, by
sciagal wszystkie grafiki z danej strony i jej linkow, opcje konfiguracyjne
przeogromne)
ewentualnie webzip (program prostszy w obsludze, troche skromniejsze
mozliwosci, ale lubi sie wieszac)

FaSOL